N.E.C. Nijmegen heeft een teleurstellende nederlaag geleden in de bekerfinale. De wedstrijd vond plaats op woensdag en de club kon niet opboksen tegen de sterke tegenstander. Ondanks de hoop van de fans, was de uitkomst van de wedstrijd niet wat iedereen had gewenst. De spelers gaven hun best, maar de tegenpartij was simpelweg te sterk. Trainer Schreuder gaf aan dat er weer gelachen moet worden na deze zware klap. De teleurstelling is groot in Nijmegen, waar supporters hadden gehoopt op een overwinning. De club zal nu moeten focussen op de komende wedstrijden in de Eredivisie om het seizoen positief af te sluiten.