N.E.C. Nijmegen heeft aangekondigd dat doelman Jasper Cillessen de club zal verlaten. Cillessen maakte dit bekend via zijn persoonlijke Instagram-pagina, waar hij verklaarde dat hij zijn contract niet met een jaar zal verlengen. De huidige overeenkomst van de 37-jarige keeper loopt aan het einde van juni af. Ondanks langdurige onderhandelingen tussen Cillessen en N.E.C. Nijmegen, zijn beide partijen er niet in geslaagd om tot een nieuw contract te komen. Cillessen keerde in de transferzomer van 2025 terug naar N.E.C. Nijmegen, waar hij eerder zijn jeugdopleiding doorliep en 108 wedstrijden speelde voor het eerste elftal. In zijn verklaring gaf Cillessen aan dat hij had gehoopt op een contract van minimaal twee jaar, met de mogelijkheid om als keeperstrainer binnen de club aan de slag te gaan. Hij bedankte de club en de supporters voor hun steun gedurende het afgelopen seizoen. Het is nog onduidelijk wat de toekomst van Cillessen zal zijn; hij kan op zoek gaan naar een nieuwe club of besluiten om met voetballen te stoppen. Afgelopen seizoen speelde hij acht wedstrijden voor N.E.C. Nijmegen en hield hij twee keer de nul. Cillessen heeft ook gespeeld voor clubs als Ajax, FC Barcelona en Valencia, en hij heeft 65 interlands gespeeld voor het Nederlands elftal.